Ρέθυμνο, 10-11-12 Μαρτίου 2026Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για την 11 Μαρτίου 2026 – ΠανελλήνιαΗμέρα Χημείας και στο Ρέθυμνο, υπό το σύνθημα: «Ανακαλύπτουμε – Πειραματιζόμαστε –Μαθαίνουμε». Η εκδήλωση προσέλκυσε
Σήμερα, Τετάρτη 4-2-2026, οι μαθητές και μαθήτριες της ΟΠ σπουδών Υγείας επισκέφτηκαν το τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, το οποίο για το 2025 αναδείχθηκε το καλύτερο τμήμα σε ερευνητικό επίπεδο
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, εύχεται στις μαθήτριες, τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, υγεία, αγάπη και ευημερία για τον νέο χρόνο! Χρόνια πολλά! 3ο